مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 16:552020-04-19سياسي

کمک مؤمنانه| اشتیاق ایران برای بخشش/ از آشپزخانه های مهدوی تا اهدای کارت هدیه


خبرگزاری فارس، سردبیری استانها رزمایش کمک مومنانه در نهمین روز اجرای خود شاهد صحنه های بی نظیری از همدلی و ایثار ایرانیان بود؛ برنامه ریزی برای اختصاص هزینه افطاری برای کمک به نیازمندان، اهدای یک روز حقوق و بخشش اجاره بهای سه ماه باشگاه های بخش خصوصی در بیدستان بخشی از مهربانی مردم در گوشه گوشه شهرستان‍های کشورمان بود.

فرقی نمی کند کمک مادی باشد یا معنوی؛ بسیاری از افرادی که برای خدمت، داوطلب شده اند، توان مالی چندانی ندارند اما قلبی بزرگ و بخشنده دارند که نشان دهنده ایمان و توکل آنان است.

این روزها هر فرد با هر آنچه که در توان دارد به میدان مبارزه با کرونا آمده تا ویروس غریبه را از معرکه ای که به پا کرده، به در کنند.

کرونا با تمام خاطرات بدی که از طینت خود بر جای گذاشت، در حالی دست ها را از هم دور کرد که قلب ها را به نزدیک ساخت تا اشتیاق ایرانیان برای کمک به همنوع بار دیگر در قاب مهربانی های خاک دلیران ثبت و ضبط شود.

ماجرا در پی فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر راه اندازی رزمایش گسترده در کشور در راستای کمک مومنانه به نیازمندان و حمایت از خانواده هایی که اقتصاد آنان تحت تاثیر شیوع کرونا ویروس قرار گرفته، آغاز شد و سازمان بسیج مستضعفین سرنخ پیشقدم برای اجرای رزمایشی بزرگ و خیرخواهانه شد تا زهر کووید 19، کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مؤمنانه| اشتیاق ایران برای بخشش/ از آشپزخانه های مهدوی تا اهدای کارت هدیه

کمک مؤمنانه| اشتیاق ایران برای بخشش/ از آشپزخانه های مهدوی تا اهدای کارت هدیه